Nieuwe Renault Austral en Espace
Full Hybrid E-TECH
Welkom bij Van Aaken
Uw vertrouwde Renault en Dacia dealer in de regio
CLIO
full hybrid E-Tech
RENAULT 5
De Renault 5 is nu te bestellen met een comfort range-batterij van 52 kWh.
RENAULT SYMBIOZ
E-TECH FULL HYBRID

Waarmee kunnen wij je helpen?

De Nieuwste Renaults

Renault komt regelmatig met nieuwe modellen op de markt. Praktisch, prachtig, verrassend, vernieuwend…

Voor iedereen een passend model, zakelijk of juist privé, Van Aaken heeft het.
Word jij blij van de meest moderne en geavanceerde uitvoeringen of is standaard meer dan genoeg voor jou? De keuze is gigantisch, check alvast de website. Om een echt goede indruk te krijgen van een bepaalde auto of bedrijfswagen, nodigen we je van harte uit in de showroom.

Nieuw computersysteem

Beste klant,

Wij vernieuwen ons computersysteem!

Het overzetten van gegevens en het wennen aan het nieuwe systeem zal in het begin wat tijd kosten. Hierdoor kan het zijn dat de wachttijden aan de balie tijdelijk iets langer zijn dan u van ons gewend bent.

Ook kan de facturatie in deze periode iets later plaatsvinden dan gebruikelijk. Uiteraard doen wij ons uiterste best om eventuele overlast tot een minimum te beperken.

Wij vragen uw begrip en danken u hartelijk voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Team Van Aaken

Vind jouw occasion​

Op zoek naar een occasion? Dan bent u op het juiste adres. Wij hebben altijd een ruim aanbod met aantrekkelijk geprijsde jong gebruikte auto’s op voorraad. Al onze prijzen zijn inclusief opleverkosten, geen extra verrassingen!

zoek occasion

Renault bedrijfswagens

Voor iedere ondernemer een bedrijfswagen

Even de weg kwijt?

Vragen over de bediening van uw Renault, audio instellingen aanpassen, navigatie, bandenspanning, My Renault+ of gewoon geïnteresseerd in de Tips&Tricks van uw Renault?

Renault Middelbeers van Aaken plaats foto
4.8
Gebaseerd op 335 beoordelingen
powered by Google
Klantvriendelijk, meedenkend, kom ik al vele jaren.
toos de kroon profielfoto
toos de kroon
2 maanden geleden
Uitstekend geholpen.
Afspraak komen ze precies na .
Geen klachten.
Doorgaan zoals het nu gaat is prima.
W. Bertens profielfoto
W. Bertens
2 maanden geleden
Folkert De Jong profielfoto
Folkert De Jong
3 maanden geleden
Roland Van uden profielfoto
Roland Van uden
3 maanden geleden
Vandaag onze austral mogen halen bij jeroen , na een keer toevallig langs komen rijden en binnenlopen direct een goed gevoel , mooi bedrijf , koffie is top , en een no nonsens verkoper ! Enkele weken verder vandaag dus de austral opgehaald , en t rijd top . Jeroen bedankt voor je gastvrijheid en niet opdringerige verkoop ( heel fijn) .
Martha van Hamelsveld profielfoto
Martha van Hamelsveld
3 maanden geleden
Hele fijne garage vriendelijk personeel en goede service
Rinus Beerendonk profielfoto
Rinus Beerendonk
3 maanden geleden
Eerlijk mensen
Meedenkend en begripvol
Theo Grauwmans profielfoto
Theo Grauwmans
3 maanden geleden
prachtige auto gekocht bijna jaar geleden nu terug met vraag willen jullie hem nog nakijken einde van garantie
perfect gedaan zelfs remmen vervangen
zo service maak je niet snel mee
top bedrijf
Mart van Gompel profielfoto
Mart van Gompel
4 maanden geleden
alles top bij garage van aaken.
H Nisselrooij profielfoto
H Nisselrooij
5 maanden geleden
Steeds staan de mensen voor je klaar. Kortom: klantvriendelijk en klantgericht !
Tom Bruikman profielfoto
Tom Bruikman
6 maanden geleden
Eugene Pallandt profielfoto
Eugene Pallandt
7 maanden geleden
Prima garage!
Fam Van Der Zanden profielfoto
Fam Van Der Zanden
7 maanden geleden
Dankjewel Jeroen, voor de fijne auto die je ons hebt verkocht. Wat een genot om mee te mogen rijden. En wat geven jullie de klant een fijne ontvangst, gewoon top!
Gr Fam vd Zanden
Avarus Mercator profielfoto
Avarus Mercator
7 maanden geleden
Zeer prettig en vriendelijk geholpen, blij met onze nieuwe (gebruikte) auto! dank voor je hulp Jeroen.
Sabine Albada Jelgersma profielfoto
Sabine Albada Jelgersma
7 maanden geleden
Top service! Hele fijne ervaringen mee. Afspraak is afspraak! Heel blij met mijn nieuwe Captur en heb mijn Megane goed in kunnen ruilen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.
Henk Van Loon profielfoto
Henk Van Loon
7 maanden geleden
Martien Van Geenen profielfoto
Martien Van Geenen
7 maanden geleden
Helma van de Ven-Dijkmans profielfoto
Helma van de Ven-Dijkmans
8 maanden geleden
Fijne auto en erg mooie suf 😍
Sjuul Van Bakel profielfoto
Sjuul Van Bakel
8 maanden geleden
Geweldig bedrijf en een geweldige service door topmonteurs en accepteerbare prijzen.
Hanneke Baeten profielfoto
Hanneke Baeten
8 maanden geleden
Henk Kroon profielfoto
Henk Kroon
8 maanden geleden
Kees Ooms profielfoto
Kees Ooms
8 maanden geleden
Snelle service, fijne wachtruimte voorzien van krant, computer, wifi, koffie e.d. Gemoedelijke sfeer
Ralf Nieuwenhuizen profielfoto
Ralf Nieuwenhuizen
9 maanden geleden
Rene Anssems profielfoto
Rene Anssems
9 maanden geleden
Kleine schade laten herstellen aan onze Renault Arkana, goede service, snel klaar en fantastisch werk geleverd!
Angelique Couwenberg profielfoto
Angelique Couwenberg
10 maanden geleden
Jan Schmitz profielfoto
Jan Schmitz
10 maanden geleden
Prima bedrijf. Goede inlichtingen gekregen. Gezellig onderhoud.
Heel aardig en vriendelijk. Erg geduld met ons communiceren, top! Hartelijk bedankt voor moeite. Ben erg benieuwd naar nieuw 🤩
Frank van Maasakkers profielfoto
Frank van Maasakkers
1 jaar geleden
fijne garage met duidelijke communicatie en vakbekwame en vriendelijke medewerkers
fred van hemert profielfoto
fred van hemert
1 jaar geleden
Auto gekocht .Heel tevreden met de aankoop .
marco v boekel profielfoto
marco v boekel
1 jaar geleden
Daan Kramer profielfoto
Daan Kramer
1 jaar geleden
Peter Musters profielfoto
Peter Musters
1 jaar geleden
Prima service, hier voel je echt de aandacht voor de klant
rianne vosters profielfoto
rianne vosters
1 jaar geleden
Blijf vooral zo door gaan .super tevreden.
Walther Corsten profielfoto
Walther Corsten
1 jaar geleden
Je wordt snel geholpen,bij wachten wordt een kop Coffee aangeboden, en wat in rekening wordt gebracht is niet overdreven ...
Ron Wilting profielfoto
Ron Wilting
1 jaar geleden
Topbedrijf met een topservice en topmensen!
Karel Jansen profielfoto
Karel Jansen
1 jaar geleden
Prima service en lekkere koffie !!
Wil van Velsen profielfoto
Wil van Velsen
1 jaar geleden
perfect
Marianne profielfoto
Marianne
1 jaar geleden
Peter Wubbolts profielfoto
Peter Wubbolts
1 jaar geleden
Of ik een nieuwe auto heb? Nee m'n auto na schade gerepareerd, maar ziet er weet als nieuw uit. Garage van Aaken uit Middelbeers jullie bedankt voor de super service!
Andre Bakker profielfoto
Andre Bakker
1 jaar geleden
Frans Termeer profielfoto
Frans Termeer
1 jaar geleden
Top bedrijf.
Je bent daar geen nummer maar klant.
Rob Mich profielfoto
Rob Mich
1 jaar geleden
Wederom een prettige ervaring. Ondanks de kosten (het was een grote beurt dus dat was verwacht) ben ik weer erg tevreden. Nog bedankt voor de wasbeurt. Met het slechte weer was de auto erg vies geworden maar ik kreeg hem glanzend terug!
Mieke wijten profielfoto
Mieke wijten
1 jaar geleden
Prima ik zou geen verbetering weten
Piet Blankers profielfoto
Piet Blankers
1 jaar geleden
Zeer klantvriendelijk en altijd oplossingsgericht.
Snelle service en prettig personeel!
Jan van Ham profielfoto
Jan van Ham
2 jaar geleden
Super tevreden.
Hennie Pols profielfoto
Hennie Pols
2 jaar geleden
Wederom weer goed en vakkundig geholpen bij van Aken.
Prima mensen met een gouden team
Peter vd Louw profielfoto
Peter vd Louw
2 jaar geleden
Perfect.
Wood Wurm profielfoto
Wood Wurm
2 jaar geleden
Klantvriendelijk. deskundig personeel. hele goede services
Jolande Ven profielfoto
Jolande Ven
2 jaar geleden
Kees Karman profielfoto
Kees Karman
2 jaar geleden
Loeki Van Den Elzen profielfoto
Loeki Van Den Elzen
2 jaar geleden
Goede snelle service
Arno van de Schoot profielfoto
Arno van de Schoot
2 jaar geleden
Goede service. Flexibel. Vriendelijk.
Edy van spreeuwel profielfoto
Edy van spreeuwel
2 jaar geleden
Goede betrouwbare service.
Andre Vos profielfoto
Andre Vos
2 jaar geleden
toon van den Akker profielfoto
toon van den Akker
2 jaar geleden
Fijn bedrijf zeer de moeite waard om een bezoek te brengen U zult het zelf ervaren
Ellian Van Iersel profielfoto
Ellian Van Iersel
2 jaar geleden
Jan Van de schoot profielfoto
Jan Van de schoot
2 jaar geleden
fijne garage
Peter Vennix profielfoto
Peter Vennix
2 jaar geleden
Harry profielfoto
Harry
2 jaar geleden
Hans Mutsaers profielfoto
Hans Mutsaers
2 jaar geleden
Eerlijk adviezen en goede service
Hans van Nisselrooij profielfoto
Hans van Nisselrooij
2 jaar geleden
Roland profielfoto
Roland
2 jaar geleden
Nette bali service, nu nog even afwachten of de reparatie goed verloopt.
Hans van Woensel profielfoto
Hans van Woensel
2 jaar geleden
Na pech onderweg in België op vakantie naar Frankrijk teruggebracht naar van Aaken. Service gericht meteen het probleem opgelost. De volgende dag konden we weer vertrekken en alles naar wens.
Anneloes Schoots profielfoto
Anneloes Schoots
2 jaar geleden
Ik kwam voor een proefrit en werd vriendelijk ontvangen.
De beschrijving van de auto voldeed echter niet aan de werkelijkheid. Ik heb 36 km heen en terug gereden naar de garage om erachter te komen dat de beschreven opties ontbraken. Erg teleurgesteld naar huis gegaan.
Peter Tijssen profielfoto
Peter Tijssen
2 jaar geleden
Theo de Roij profielfoto
Theo de Roij
2 jaar geleden
Rene Van de burgt profielfoto
Rene Van de burgt
2 jaar geleden
Cees van Pelt profielfoto
Cees van Pelt
2 jaar geleden
Goede service en er wordt meegedacht in oplossingen.
Monique Luisman profielfoto
Monique Luisman
2 jaar geleden
Goede kwaliteit en service. Heel vriendelijke mensen.
Antony Michielse profielfoto
Antony Michielse
2 jaar geleden
axinja Ruijgers profielfoto
axinja Ruijgers
2 jaar geleden
Pas Onze 2e auto bij hun gekocht,vriendelijk en kundig personeel.Ook als ik weer eens tussendoor kom ivm een melding op mijn dashboard wordt ik direct netjes geholpen.
Topmensen met de gezellige "dorpse"
instelling,een garage waar het nog gaat om tevreden klanten !!
5 sterren dik verdient
Geert Hofman profielfoto
Geert Hofman
2 jaar geleden
Ik werd direct geholpen toen de auto niet startte. Hun diagnose van een kapotte accu bleek juist. Ze kwamen direct naar me toe om het probleem te verhelpen.
Perfecte service, duidelijke prijsopgave en uitleg over de werkzaamheden. Zeer betrouwbare garage! Vriendelijk en deskundig personeel.
B. de Esch profielfoto
B. de Esch
2 jaar geleden
Snelle service, vriendelijk personeel, prima koffie en hebben, naast de reparatie die een stuk goedkoper was dan bij collega dealers, ook nog eens kostenloos een kras uit een van de achterlichten gepolijst. Ik kom hier zeker terug!
Ton Heuvelmans profielfoto
Ton Heuvelmans
2 jaar geleden
Mooie garage, Goed ingericht duidelijk overzicht. Goede ruimte om even te wachten met WiFi en vriendelijk personeel.
John Vertogen profielfoto
John Vertogen
2 jaar geleden
Het gaat altijd goed. Ik zou echt niet weten wat er nog verbeterd kan worden.